2016 m. birželio 22 d., trečiadienis

Žaidimas"Ledas ir ugnis"

Laba diena. ^^

Vieną žaidimą keičia kitas ir šį kart filmą pakeitė serialas. Pirmadienį sulaukėme "Sostų karų" žemėlapio tipo žaidimo "Ledas ir ugnis". Šio serialo mėgėjoms tikriausiai jis suteikė labai daug džiaugsmo, o ir aš pati susidomėjau jį pažiūrėti. ^^ Tai gi, pažvelkime ką mūsų klubo merginos mano apie jį.



Naujas žaidimas man iš tikrųjų gal ir patinka ,esu nusižiūrėjusi keletą dailių drabužėlių , o jei kalbant apie žaidimo tipą ,tai jis gal iš mėgstamiausių .Tik vat, kai tokie būna ,man niekada beveik nesiseka ką nors norimo nugvelbti ,nors atrodo taip lengva ,spaudi ant langelių ir viskas. O šiaip įdomu ,kad toks tipas atsirado ,bus gal šansas kažką laimėt normalaus. :D


-Medutė123

Žaidimo tipas man visai patinka, tik tai liūdina - jog langelių daug, o auksą gauni kasdien tik po vieną. :x o šiaip rūbai vienkartiniai, bet ir tuo pačiu visai neblogi, įdomūs ir kažkuo tai išskirtiniai, bet kadangi jau man tų rūbų iš filmų gana - šiam žaidimui safyrų neaukosiu. :))

-Jessicaa


Naujojo žaidimo tematika man labai patiko. ,,Sostų karai" yra vienas iš mono ir tėčio mėgstamiausių serialų.:D Šauniausias dalykas, kad Snow arba Vaiduoklį galėsiu gauti , kaip būsto dekoraciją. Meldžiu sėkmingos rankos sau. Dabar beliks, tik sukti galvą iš kur gauti pinigų safyrų pirkimui. :D

-Chadė19


Taip, šis tipas nėra toks mėgstamas kaip mūsų mylimas teleporteris, tačiau ne visos merginos nuliūsta jį pamačiusios. Asmeniškai man jis, toks pat neprieinamas, kaip ir 3x3 lentelės žaidimas. Drabužiai iš ties manau daug kam bus panaudojami tik vienam kartui, nes kasdieninius derinius sukurti iš šių rūbų detalių būtų ganėtinai sunku. Bet norinčioms būti išskirtinėms ir mėgstančioms pareikšti savo fantaziją - jie tikrai puikiai pravers. Šį kartą, užpildžius kiekvieną skirtingą lentelę, galimą gauti skirtingus daiktus: būsto grindis, tapetus, keletą statulų bei vilką. O kaip gi nepaminėjus to, kad surinkus visas aprangos detales yra gaunamas profilio fonas? Jau įsivaizduoju, kaip šio serialo merginos tuština savo pinigines...:D  




Tai gi, didžiausios sėkmės visoms gaunant jums patinkančius daiktus. :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą