2016 m. birželio 29 d., trečiadienis

Žaidimas "Vasaros teleporteris"

Sveikutės!

Ką gi, ką gi... Tikriausiai ne vien man pirmadienis pasirodė iš ties šauni diena, juk pagaliau sulaukėme savo mylimo teleporterio! Visų taip mėgiamas ir laukiamas žaidimas galiausiai aplankė mados areną. Manau džiugesio buvo visoms į valias.:)) O ką jau kalbėti apie prizus, daugelis merginų tikrai naudos nemažai mėlynų akmenėlių,kad galėtų laimėti ne tik šaunius drabužius,bet ir veido bruožus. Kviečiu paskaityti ką apie naująjį žaidimą mano Gwat. klubo narės.


Šis žaidimas mano mėgstamiausio tipo. Man labai įdomu ieškoti tų daiktelių jei jie būna gražūs ,šiame teleporteryje man patinka ta kojų poza ir  jos suknelė ,dar šukuosena tokia plevėsuojanti vėjo ,o akys ir lūpos man gal kiek keistokos. :D Šiaip džiaugiuosi ,kad būtent vasarą atsirado tokio tipo žaidimas ,manau su laimėtais drabužėliais (jei iš vis kažką laimėsiu. :) daug vasariškų derinių sukurti bus galbūt įmanoma.


-Medutė123


Man labaai patinka teleporteriai, ypač todėl, nes juose galima laimėti daug itin šaunių drabužėlių bei pagrindinių prizų, kurie būna labai įvairūs, o ir pats žaidimas nėra sudėtingas:> Vasariški prizai išties nudžiugino mane! :)

-Jessicaa


Tipas tikrai daugelio panelių pamėgtas. :)  Prizai nuostabūs, gaila ,kad visko negausiu,nes tam reiktų tikrai nemažai sf. :) Nors stengsiuosi laimėt kuo daugiau prizų. Pripažįstu, kūrėjai tikrai nustebino. <3 

-kite1


Šaunuoliai kūrėjai, kad kuria teleporterius! Labai sunku apsispręsti į kurį portalą eiti,nes visur prizai tokie fab..<3

-aistutėėė


Teleporteris - manau visoms patinkantis žaidimas, tai aš irgi ne išimtis, labai patinka, nes daug ką galima laimėti, o ir drabužiai mano nuomone verti dėmesio. Tik sunkoka apsispręsti ko labiausiai norisi..:D

-Dalia


Iš ties,visi žaidime esantys rūbai yra nuostabūs.Su kiekvienu iš jų galima sukurti daugybę įvairiausių ir gražiausių derinių. Tikriausiai ne vien aš pastebėjau, kad keletas rūbų ( labai panašių) jau yra buvę žaidime,gerai bent tai,kad tą kartą aš jų nelaimėjau.. :D Šį kartą labai gražūs visi papuošalai ir nors pati labai nemėgstu tatuiruočių, naujoji chna iš ties nereali. ^^ Naujieji veido bruožai - labai žaismingi. Tik  gaila,kad ne kasdieniški, tačiau juos turėti norisi visoms.^^ Šį kartą galime laimėti tik vieną, vėjo sklaidomą ilgų plaukų šukuoseną, kuri tikrai atrodo labai žaviai. Taip pat galima laimėti suknelę su poza,tačiau gaila, kad tos kurios neturi šiai pozai pritaikyto fono,nelabai galės ją kur ir panaudoti. Na ir paskutinioji dalis - profilio fonas, kurį galima gauti surinkus 25 - is daiktus iš paskutiniojo portalo. Ji yra pritaikytas tai pozai, apie kurią neseniai rašiau. Tai gi,manau geriausia iš pradžių apgalvoti ką bandysit laimėti ir tada rimtai pradėti žaidimą.:>



Labos nakties. <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą