2016 m. birželio 1 d., trečiadienis

Žaidimas "Mados gala"

Sveikučiai! ^^

Pirmadienio popietę į mados areną atkeliavo dar vienas naujas vadinamas "Dovana -dėžė" žaidimas "Mados gala". Pavadinimas iš ties traukia dėmesį bei kelią susidomėjimą ir norą sužinoti, kokie prizai mūsų laukia šį kartą. Apie šį žaidimą pasisakė mažai klubo merginų, tačiau kiekvienos iš jų nuomonė, taip pat labai svarbi. :))



Mano nuomonė apie naują žaidimą yra nekokia, nes dažniausiai nieko gero nelaimiu, o jei ir laimiu tai ko noriu, dažniausiai spalva būna baisoka.. Be to, patys drabužiai nelabai sužavėjo, o šukuosena patiko tik ta tiesių plaukų, tai manau fotošopinimui man pravers.
-Dalia


Prizai labai faini. Ypač ta trumpa šukuosena. 
-Liepa24


Iš tikrųjų šis žaidimo tipas man nepatinka, nes yra paremtas visiška sėkme. Ir laiko tarpas tarp nemokamo atidarinėjimo yra pakankamai ilgas, todėl man dėžę atversti pavyksta, tik du kartus į parą daugiausia. Prizai šį kartą irgi nieko gero. Galbūt, vienintelė (pirmoji) šukuosena verta dėmesio, bet ir tai tik iš dalies. Šiaip dar patiko kaklo papuošalas už 1 filmo juostą, kurį jau turiu. Padės kuriant derinukus susijusius su istorija. Pati leisti safyrų ant šio žaidimo neketinu ir nepatariu.
-Chadė19

Visiškai sutinku su šiomis merginos ir su tuo, kad yra per didelis laiko tarpas nemokamai atidarinėjant dėžę.Pagalvojus, teleporterio langelį galima nemokamai atidaryti kas 40min., o dėžę, kas 6val. Visgi ne visada gauni tuos daiktus, kurių nori, o ką kalbėti apie mažą dolerių sumos laimėjimą (bent man du kartus pasitaikė po 98 $) ir vos kelis smaragdus... Kalbant apie aprangas, ta, kurią galima laimėti atidarinėjant dėžę atrodo ganėtinai patraukliai. Priderinus dar kelias drabužinėje esančias detales, galima sukurti žavių ir patrauklių derinių, kurių jau tikrai teko pamatyti mados arenoje. Apranga, kurią galima gauti renkant filmų juostas manęs nesužavėjo. Iš tiesų, net neturiu minčių, kur galėčiau panaudoti kelis gautus drabužius iš jos. Gal būt dėl to, kad man labiau patinka elegantiškesni deriniai, o ne tie, vadinami "šiaip sau".Šį kartą buvo kiek neįprasta matyti  dvi šukuosenas. Pirmoji - tiesių plaukų - man kaip ir daugeliui labai patiko,ji tokia kasdieniška, kurią galima naudoti visada, o antrąją bent jau aš derinčiau tik pagal tam tikras derinių temas.

Šį vakarą tiek. Labos nakties. <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą