2016 m. birželio 8 d., trečiadienis

Žaidimas "Prieš mums susitinkant"

Hey, hey, hey! 

Pirmadienio popietę ir vėl sulaukėme 3x3 lentelės žaidimo su itin žaviu pavadinimu "Prieš mums susitinkant"! Manau šis pavadinimas jau daug kam girdėtas ir žinomas todėl, nes birželio 3 dieną Lietuvoje buvo šio filmo premjera, tačiau pavadinimas skamba "Aš prieš tave". Manau mėgstančioms romantinius filmus, šį tikrai verta pažiūrėti. ^^ Na, o dabar pažiūrėkim ką apie žaidimo prizus mano Gwat. klubo narės. 




Žaidime vyrauja didelė spalvų gama ir tai mane žavi mažai, nes pati mieliau renkuosi vienspalvius ir kiek blankesnius derinukus. Tačiau turiu pripažinti pamilusi daugumą šukuosenų (ypač tą su kasele viršugalvyje). O jeigu apie patį žaidimą, tai lentelės 3x3 yra mano "achilo kulnas"  Retai kada pasibaigus žaidimui lieku be nuostolių.


-Rinesmee


Žaidimo prizai tikrai gražūs, bet 3X3 lentelės tipas pabodęs ir reikalaujantis daugiausiai safyrų, todėl reiks stipriai pagalvoti ar šie drabužiai to verti.
-laistytuvė

Mhm... Pagaliau nebe prabanga. Kūrėjai sugalvojo mums pateikti kažką paprasto, bet gražaus. Visi rūbeliai tiesiog puikiai derinasi, net ir mažytis aksesuaras. O man labiausiai patinkantys deriniai randas čia pat - 1 ir 2 lentelėj. Jie vieni iš mieliausių ir fainiausių derinių :>> Ir plius šių derinių šukuosenos.. Jos vėlgi mano fav. <3 Ypač pirmoji turbūt visiems patiko^^ O antroji tai pat nuostabi, kadangi turi sruogą kuri tiks manau prie daugelių šukuosenų. Visos kitos lentelės irgi yra savaip gražios ir turi bent vieną man patinkantį daiktelį :>> Tik vat.. blogai tai, kad žaidimo tipas iš nemėgstamiausių ir nėra šansų laimėt be safyrų. Na, tikiuosi pavyks laimėti bent vieną lentelę, bet čia turėtum būt laimės kūdikis. Linkiu visoms sėkmingų atvertimų! <3
-eve123


Toks žaidimo tipas man yra per sunkus ir reikalaujantis labai dauuug nežemiškų gebėjimų (kurių aš neturiu) . Tai va, drabužiai man patinka ir yra laba praktiški, bet, mano manymu, neverti safyrų ar smaragdų 
-Starla

Mano nuomone 3x3 lentelės tipo žaidimas nėra labai mėgstamas,tad ir aš pati ten beveik nieko nelaimiu. Pamačius drabužius nebuvo didelio nustebimo ,bet tikrai yra visai gražių drabužėlių 
-kite1

Naujajame žaidime man patiko labiausiai, tik antrasis etapas. Ten ir šukuosena įspūdinga, ir rūbai labai mieli. Gaila, bet turbūt jo taip ir nepasieksiu. Vis dar šaudau varnas pirmame etape. Gaila. Gaila, kad nėra jokios normalios strategijos. Neįmanoma man perprasti šio žaidimo tipo.

-Chadė19



Šį kartą nesistebėjau, kad merginų nuomonės kažkiek sutapo. Manau ir visas kitas žaidimo dalyves sužavėjo šio žaidimo prizai. Iš ties, vien pirmoji apranga mane labai nustebino,seniai buvau mačiusi tokių gražių paprastų bei kasdieniškų rūbelių, o ką jau kalbėti, kad juos galima laimėti pirmoje žaidimo lentelėje! Tikriausiai ne vien man patiko pirmosios aprangos sijonėlis, tikrai atrodo labai išskirtinai, gal būt todėl, kad naudojamas su šortukais. Jeigu pavyks jį laimėti,manau tikrai pataps vienu iš mėgstamiausių mano drabužių.^^ Taip pat žavi ir šiame derinyje esanti skarelė. Ją pamačius, nežinau kodėl, bet pagalvojau apie skautus. Nesakykit,kad jums ji jų nepriminė.. :D Jūreiviško tipo palaidinė, taip pat atrodo labai žaviai. Pačią pirmąją dieną, teko pamatyti nemažai derinių naudojant ją ir jie tikrai mane labai sužavėjo. :> Kalbant apie kitų lentelių prizus, taipogi žavi visi aksesuarai ir papuošalai. Labiausiai patraukė dėmesį paskutinėje lentelėje esantis plaukų aksesuaras. Šitokį žaidime matau pirmą kartą ir manau toms, kurios jį laimės, laabai pasiseks. ^^ Suknelių tipai asmeniškai man mena senovę, bet neneigiu, kad jos iš ties gražios. Kaip gi nepaminėjus svarbiausių prizų - šukuosenų. Šį kartą  iš šio žaidimo galima jas laimėti net penkias. Iš ties jos visos atrodo paprastos, bet tuo pačiu ir labai puošnios. Manau, kad šio žaidimo šukuosenos, daugeliui merginų taps vienomis iš mėgstamiausių. :>

Tiek apie naująjį žaidimą. Labos nakties. <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą