2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Pavasario žaidimas ir kolekcija ,,Pozuok stilingai" (1)

Sveiki visi!

Šį kartą su jumis sveikinuosi aš, Graffita, ir noriu pristatyti skaitytojams naują įrašų ciklą, kurio kiekviena dalis pasirodys vos į MA atėjus naujai akcijai. Ne, tai nebus dar vieni kolekcijų ar žaidimų aprašymai. Čia galėsite pamatyti ką mano mūsų klubo narės apie kiekvieną akciją, kokie jų pirmi įspūdžiai ir mintys paspaudus viršuje dešinėje esančią naujai atsiradusią ikonėlę, tad prie šių įrašų didžiąja dalimi prisidės klubietės. Taigi, kviečiu jus pažvelgti į žaidimo akcijas Gwat. klubo panelių akimis ^^

Prieikim prie tik vakar vienu metu pasirodžiusio žaidimo ir kolekcijos. Tai yra dėžės tipo žaidimas ,,Pavasaris" ir dar viena ,,Pozuok stilingai" kolekcija. Taigi, apžvelkim ką apie tai mano klubietės ^^

Mano nuomone pavasarinė kolekcija nuostabi! Gaila kad labai gražūs daiktai už safyriukus. Nors man jų labai reikia, tačiau nesusilaikysiu ir greitai bent jau vieną iš tų pozų turėsiu. O tokio tipo žaidimų kaip šis nelabai mėgstu. Tačiau prizai nuostabūs ir tikiuosi gauti nemažai daiktų.
-kite1

Pirmasis įspūdis pamačius naująją “Pozuok stilingai: Pavasario linija” kolekciją, tikrai sužavėjo. Visi tie rūbai skleidžia pavasarišką ir jaukią atmosferą. Tikriausiai ne vien mane sužavėjo rūbai su pozomis. Elegantiškas apsiaustas, gėlėtas švarkelis, kepurė, kurių pas mus žaidime gan mažoka, dviratis, kurį pagaliau turėsime ne vien baldų skiltyje, bei kiti drabužėliai tikrai gundo ir norisi juos visus įsigyti. Kuo toliau - tuo labiau žaidimo kūrėjai stebina savosiomis kolekcijomis ir mums dažniau norisi jomis lepintis.
Naujasis žaidimas žavi savo ryškiomis spalvomis ir akį patraukiančiu sijonu su poza. Nežinau kaip kitoms, tačiau man šio žaidimo tipas - vienas iš nemėgstamiausių, nes norint laimėti ką nors įspūdingesnio, reikia išleisti nemažai safyrų. Bet vis gi ir jame galime pasidžiaugti žaviais drabužėliais, šukuosena bei nagais, kurių mūsų žaidime tikrai labai trūksta.
-Angeliška

Žaidimas mane nuvylė, o ypač jo tipas. Taip tikėjausi normalaus tipo su galimybe laimėti šukuoseną ar foną, bet kūrėjai būtinai įkišo šitą prakeiktą tipą... (Kūrėjai, I hate you.) Na, o rūbai manęs nesužavėjo tik nuostabu tai, kad laimėti nagučiams (kurių žaidime man žiauriai trūksta) užtenka vos vienos pintinės. Šukuosena visai nieko, tokia smagi Arianos Grande kopija bei ausytės taip pat įkvėptos jos. Fonas toks smagus, pavasariškas, tik man šiek tiek tuštokas, norėtųsi kažko daugiau...

Na iš to velnio dėžės galima ištraukti ne tik pintinių, bet ir smaragdų bei dolerių, na ir žinoma baldų, tinkančių jaukiai sodo atmosferai sukurti.
Kolekcija mane maloniai nustebino - puikūs rūbeliai, beveik normalios kainos ir svarbiausia kai kurių rūbelių yra net po kelias spalvas! Na, žinoma batai man neįtiko. Man apskritai kažkokia batų krizė, jau keliose kolekcijose nerandu sau tinkamų batų (nežinau ar čia kūrėjai nebemoka piešt, ar čia aš tokia išranki pasidariau). Na iš safyrinių dalykėlių man labiausiai patiko pilkasis švarkelis. Ar čia tuo oficialumu, ar spalva, ar poza, o gal tai, kad ant rankos su poza jau yra nulakuoti nagučiai? Na žinoma ir tas mielas Kudlius mane vilioja.💕 Dviratis man džiaugsmo nekelia, nes kažkaip atrodo toks nelabai panaudojamas aksesuaras (bent jau man). Kiti 2 švarkeliai su pozomis man irgi ne itin krito į akis... Kelnės už safyrus? Manau tikrai galėjo kainuoti smaragdus. Ta suknelė su kojų poza man kažkokia keistoka... Juodasis sijonas gražus, o štai raštuotasis kažkuo priminė prosenelę (jei tik nebūtų aptemtas). Taip pat delninės gražios. O štai tie švarkeliai kainuojantys dolerius (žmonės, jie už dolerius!) yra nerealu ^^ Man jie kažkuo taip patiko, tokie žavūs, suteikiantys panelei kažką tokio... "kieto". Palaidinės visai nieko. Skrybelė - įdomus dalykėlis, ypač žinant, kad žaidime jų trūksta. Ji suteikia kažkokio paslaptingumo, mistiškumo, bet kartu tinka ir oficialiam deriniui.
-jaguare2

Taigi, pirma apie žaidimą. Viskas gražu, tik ta poza... Nu negraži ir viskas. Nagučiai bus pirmieji mano žaidime ir dar juodi - žiauriai gražu. Fonas irgi visai fainas, tik kažko jame trūksta, bet dar nežinau ko. Rūbai nėra ypatingi, tačiau šukuosena man patinka!

Nauja kolekcija - be žodžių. Viskas tobula, nėra nepatinkančių daiktų. O labiausiai dėmesį pritraukė dviratukas ir visi tie švarkeliai su pozomis... O tas šuniukas - jeziaaau koks mielas. Aplamai kūrėjai šį kartą labai labai nustebino!
-Nikoletina


Panelių nuomonės išties labai panašios ir manau, kad dauguma galėtumėm su jomis sutikti. Pabūsiu aš tarp tos daugumos ir taip pat pasiskųsiu dėl žaidimo tipo. Pats tipas nėra iš maloniausiųjų vien dėl

to, kad jam išleidžiama krūvos safyrų jeigu norisi laimėti bent keletą trokštamų dalykų. Tačiau žiūrint mano akimis šie rūbeliai, kuriuos galima laimėti žaidime, yra itin gražūs! Tos spalvos ir oranžinės, rožinės bei ausyčių derinys... Kol pas mus pavasaris gan pilkokas, sunku atitraukti savo žvilgsnį nuo tokio akį pamaloninančio kolorito ^^ Dėl pozos tikrai nepasiginčysi - ji nėra viena iš gražiausių, tačiau vien dėl jos sijonas įgauna naują formą. Ir net nepamenu kada žaidime turėjom tokio stiliaus palaidinę. Tik esu tikra, jog SP parduotuvėje tokių palaidinių buvo pirkti. Ausytės ir vėrinys toookie mieli ir mergaitiški, jog nenuostabu, kad šie du aksesuarai sužavėjo daugumos žaidėjų širdis. O tai, kad juodi nagučiai bus visom lengvai pasiekiami yra tikrai puiku, tačiau sakyčiau jie gan raganiški, nemanot? Kalbant apie būsto papuošimus, keista, kad vietoj triušelio - velykų simbolio galima laimėti ežiuką, bet tas mielas dygliuotas padarėlis kur kas žavesnis nei jau kiek banalus zuikis.
Pastarosios kolekcijos vis labiau nuvylė su kiekvienu kartu, tačiau šia visos labai džiaugiasi ir pačiai smagu, kad pagaliau pasirodė tokia kolekcija, kur  yra ir itin geros kainos, ir unikalūs rūbai. Tarp rankų pozų gretų prisidėjo nauja, šauni ir palyginus labai tikroviškai nupiešta poza, o tas jaunatviškas švarkelis prie jos irgi labai dera. Nors pilko apsiausto poza jau yra visom gerai pažįstama, tačiau labiau primena tikrovę. Atidedant pozinius drabužius į šalį, kiti rūbai taipogi yra itin žavūs. Man kaip visuomet labiausiai trūksta sijonų, tad išvydusi ką siūlo kolekcija labai nudžiugau, kad ten jų buvo. Ir tai yra ne bet kokie, o mandalų raštais marginti sijonai kas dar labiau prideda šiam rūbui unikalumo. Palaidinės su nukarusiom rankovėm atrodo labai šiuolaikiškai ir tai tik dar kartą įrodo, kad kūrėjai itin kruopščiai seka madas. Rankinės paprastos, tačiau daug kur pritaikomos, o ypač jei derinys labai margas. Ryškių spalvų batelių drabužinėje netrūksta, tad apie juos neturiu nuomonės. Taip pat maži pūkuoti ciucikai manęs visai nežavi, o tas dviratukas (pritarsiu jaguarei) tikrai nelabai pritaikomas. Džinsai man labai patiko, kaip panelei, nemėgstančiai kelnių, bet už juos kloti safyrų nesiruošiu. O daugiau skrybėliokų jau senai reikėjo! Skrybėlės juk yra vieni iš šauniausių galvos aksesuarų ir aplamai visam deriniui prideda originalumo. Kūrėjai šįkart gali užsidėti didelį pliusą už nuostabius kolekcijos bei žaidimo rūbus ir baldus. Tikėkimės, kad jie po tokios sėkmės neatsipalaiduos ir vėl nesugrįš prie bardako.


Tikiuosi,jog skaityti patiko, o visas pastabas, kritiką, pagyrimus ir visą kitą rašykite komentaruose arba į MA asmenines žinutes :)
Ramaus vakaro, brangiosios ♥

2 komentarai: