2016 m. kovo 21 d., pirmadienis

MA Konkursas!


Įrašą rengia Jessicaa.
Labas vakaras,


Esu klube naujokėlė, bet greitai pritapau. Kadangi užsinorėjau veiklos bei atsakomybės ėmiausi darbo - MA Konkursų rengimo. Kadangi tai pirmas mano rengiamas konkursas, prizas kol kas mažokas - 13 safyrų, bet einant laikui prizai didės, tačiau tai priklausys ir nuo dalyvaujančių panelių skaičiaus bei noro. Temos siūlomos klubiečių, o aš atrenku geriausią ir man labiausiai patinkančią - aukso viduriuką. :) Pirmoji konkurso tema - ,,Cirkas". Nuotraukas galite koreguoti, gal būt tai padės sulaukti daugiau balsų,taip pat yra galima naudoti keletą smulkmenų iš interneto. Yra vienas privalumas, būtinai turite uždėti foną. Vyks 2 etapai, balsavimas bus visiškai anonimiškas t.y. apklausa. Nuotraukas siųskite man (Jessicaa) į asmenines žinutes iki kovo 25d., atsiųsta nuotrauka - turi būti jūsų galerijoje! Balsavimas prasidės kovo 26d., dalyvaus 30 panelių, po pirmojo etapo, kuris pasibaigs 31d., iškris 15 mažiausiai balsų surinkusios panelės. Išlikusios 15 panelių, antrame etape, kuris prasidės balandžio 1-ąją, kovos dėl pagrindinio prizo - 13 safyrų. Konkursui pasibaigus nugalėtoja bus paskelbta balandžio 8d. jeigu kažko nesupratote, klauskite komentaruose arba rašykite asmenine žinute. Visos konkurse dalyvaujančios nuotraukos bus talpinamos skiltyje ,,MA Konkursas". Gražios likusios dienos!:)

9 komentarai:

  1. O kaip reikia uždėti foną? Nelabai išmanau tokius reikalus, bet norėčiau sudalyvauti konkurse :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš taip pat labai norėčiau sudalyvauti,bet nemoku uždėti fono...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Parašykite man - Angeliškai, arba Jessicaai į asmenines žinutes. Padėsime su mielu noru. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O galima i koki gmaila atsiust nuotrauka nes as negaliu per tlf nukopijuoti?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki, norėjau pasiterauti kaip safyrai atsiras panelės anketoje? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, nebijokit, niekas jūsų duomenų neprašys ir jums jų duoti tikrai nereikės.:)Safyrai paprasčiausiai bus nupirkti jūsų anketai.:)

      Panaikinti
  6. Sveiki, kai bus kitas konkursas ar galėtumete pranešti mano panelei į MA ( panelės vardas yra amandyte)
    Ačiū

    AtsakytiPanaikinti