2017 m. vasario 26 d., sekmadienis

Karnavalo kolekcija

Sveikos!

Tekstas - Liddy, iliustracijos - eve123.


Baiginėjantis žiemai ir artėjant pavasariui pasirodė ir kolekcija, kurioje žvilgsnį sunku atitraukti nuo spalvų įvairovės. Kolekcijoje galima išvysti įvairiausių, įdomiausių rūbelių bei aksesuarų. Tad ilgai nelaukus, pristatau klubo Gwat. nuomones apie šią spalvingą kolekciją.

Manau, ši parduotuvė gan šauni. Drabužiai žavūs, spalvingi. Nemažas ilgų batų pasirinkimas. O turėti kelias tokių batų poras niekam nepakenks. Labiausiai jie mane ir sužavėjo. Nors parduotuvės tema yra karnavalas, daugelį rūbų ir aksesuarų galima priderinti prie kasdieninių derinių, tai sakyčiau visom aktualu. Kainos taip pat nesikandžioja.
-Amazonė


Ši kolekcija yra labai spalvina ir puošni. Tokių drabužių savo panelės deriniuose nenaudoju, todėl labai apsidžiaugiau pamačiusi, kad šį kartą yra nemažai aprangos detalių, kurias galima įpaišyti į paprastą derinuką. ^^
-Zoja.

Kolekcija tikrai nebloga. Papuošalai gali būt daug kur pritaikomi, o tie sparnai ant galvos tokie fantastiški. :D Man karnavalų kolekcijos patinka tik dėl to, kad būna spalvingi ir įdomūs aksesuarai. Jeigu ir turėčiau safyrų, sparnų nepirkčiau, nes aš jų beveik niekur nepritaikau, tad neverta, nors tikrai gražūs.
-Graffita

Kolekcijas labai mėgstu, tad ir ši pasirodžiusi mane nudžiugino. Nors ne visi rūbeliai yra man patinkantys, tačiau bent keletas jų tikrai paliko gerą įspūdį. Vos užėjus į kolekciją pasitinka spalvų margumynas, nenuostabu, nes juk kolekcija yra skirta karnavalui, kur būtent ir vyrauja šios ryškios spalvos bei dėmesį traukiantys aksesuarai, tokie kaip sparnai, galvos papuošalai ir ilgi, pečius siekiantys auskarai. Kalbant apie aksesuarus, sparnai man tikrai patinka, galvos aksesuarai taip pat įspūdingai atrodantys, tačiau ir tie, ir tie, manau nebus labai dažnai kur priderinami. Ilgi, pečius siekiantys auskarai man susižavėjimo nesukėlė, nes nesu jų mėgėja. Visai neblogai atrodo apyrankės, tikrai priderinamos deriniuose. Labiausiai man patinka ilgaauliai batai, siekiantys virš kelių, puošti dailiais raštais. Šiuos tikrai įsigysiu bent kelių spalvų. ^^ Kalbant apie kainas, šiek tiek liūdina tai, kad nemažai rūbų už safyrus, visa kita yra tikrai įperkama. Tad tiek šiam kartui, geros dienos! ♥

Dėkojame Pandorai už drabužių kodus!♥

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą