2017 m. vasario 17 d., penktadienis

Baldų kolekcija "Spa namuose"

Sveikos!

Tekstas - Liddy.

Tikiuosi gerai leidžiate laiką, na, o aš ir vėl pristatau naują įrašą apie trečiadienį pasirodžiusią baldų kolekciją "Spa namuose". Kolekcijoje rasite puikių baldų vonios kambariui, sukuriančių jaukią atmosferą. ^^ Tad kviečiu paskaitinėti Gwat. klubo nuomones apie šią kolekciją.

Matyta anksčiau ši kolekcija, bet man ji asmeniškai nebloga, atsirado proga nusipirkti tai, ko nespėjau. :D
Gražios interjero detalės, o ir kainos prieinamos, todėl vonios kambarį galima įsirengti puikiai nesukant galvos, kad to ar ano nėra. Tikrai apsidžiaugiau, jog vėl grįžo spa daiktai..^^
-Evelinute14

Yay, pagaliau baldų kolekcija ir skirta vonios kambariui! ^^ Pagaliau bus galima nusipirkt normalių baldų voniai ir apsistatyti ją, nes iki šiol tokio kambario savo būste neturėjau. Visi baldai žiauriai gražūs, tik gaila, kad tas fab dušas už safyrus. O augalai kokio gražumo. ♥ Ir aš visuomet maniau, kad tuose stikliniuose induose yra sausainiai ir cukrus. :D Žodžiu, bandysiu viską išpirkt iš tos parduotuvės. Ir kūrybiškumą pasikelsiu ir gražių daikčiukų būstui turėsiu.
-Graffita

Kai pamačiau, kad nauja kolekcija, labai apsidžiaugiau, o dar, kad baldų, tai iš vis pradėjau šokinėt iš laimės. Man tai buvo labai gera naujiena, nes kaip tik galėjau kūrybiškumą pasikelti. Tik va manau daiktai už safyrus tikrai nėra tiek verti. :D Jei turėčiau, tikrai nepirkčiau. Galėtų dažniau kūrėjai palepinti su baldų akcijomis. ^^
-wyo_darkness

Baldų kolekcija "Spa namuose"

Tiesiog netvėriau džiaugsmu, kai pamačiau šią kolekciją. Jau anksčiau šiuos baldus mačiau panelių būstuose ir jie man itin patiko, o dabar pagaliau ir aš galėsiu jais papuošti savo būstą! ^^ Man labai patinka šių baldų sukuriama atmosfera, o ir daiktų galima rasti įvairiausių, net smulkių, tokių kaip muilo indelis ar dantų šepetėlių laikiklis. :) Kalbant apie kainas, man jos pasirodė gana įperkamos, tačiau gaila, kad dušas už mėlynuosius akmenėlius, jis tikrai buvo vienas iš mano nužiūrėtų baldų. Visai nemažai baldų už smaragdus, tačiau manau, vienam ar kitam daiktui jų pagailėti tikrai neverta. Nustebino ir papuošimai, dailūs stikliniai indai su spalvotu smėliu ir akmenukais, šauniai sugalvota, o ir atrodo gražiai. ^^ Nuostabūs augalai, suteikiantys kambariui gyvumo, viskas iš tiesų verta dėmesio. Tad esu labai patenkinta šia kolekcija, žadu pasinaudoti proga ir įsigyti kuo daugiau baldų iš jos. Tai tiek šiam kartui. Ačiū, kad skaitėte, gerų pirkinių!♥

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą