2017 m. sausio 4 d., trečiadienis

Nauja laimingųjų kortų kaladė

Sveikos!

Tekstas - Liddy, iliustracijos - Hadley.
Antradienį pasirodė ypatingosios kortų kaladės tipo žaidimas, stebinantis įdomiais rūbeliais, išskirtiniu aksesuaru bei žavia šukuosena su sruogomis. Tad kviečiu paskaitinėti klubo Gwat. nuomones apie šį žaidimą:

Šis žaidimas man ne prie širdies, bet rūbai tikrai nustebino. Apsiaustas man labiausiai patiko, kadangi jį žinau, kad tikrai daug kur naudosiu. :D Kitus rūbus panaudosiu tik kelis kartus, bet dėl šukuosenos vertą pasistengti. :D
-Gauduxx

Kaladė, kaip kaladė, tik man tos kelnės kaubojiškos šiek tiek atrodo. :D Šukuosena labai graži ir tas aksesuaras ant galvos man vienaragį primena, tai tie du dalykai man labiausiai patinka. ^^
-.Fitrina.

Šis akcijos tipas nėra mano labai mėgstamas. Daug kas priklauso nuo sėkmės, o ir pagrindinio prizo laimėti be safyrų pagalbos neįmanoma. Šį kartą galima laimėti apranga manęs labai nesužavėjo. Rūbeliai nekasdieniški, retai kur pritaikomi deriniuose.
-Pandora


Praėjus šventinių temų žaidimams ir pačioms šventėms, kiek keista išvysti galaktikos temos žaidimą. Šis tipas yra gana nepalankus, nes viskas priklauso tik nuo sėkmės. Na, bent jau man didelio susižavėjimo žaidimas nepaliko. Tačiau galiu pasakyti, kad kaip ir priklauso, rūbai nors ir nekasdieniški, tačiau originalūs, o kai kurie, visai tiktų ir paprastuose deriniuose. ^^ Vienas iš tokių, buvo ilgos riešinės, kurios man patiko, nes tikrai yra puikiai pritaikomos. Taip pat visai žavus ir apsiaustas, o ir palaidinę, kuri beje labai įdomaus stiliaus, manau galima puikiai panaudoti. Kelnės man priminė į kaubojiškas, tačiau yra visai žavios. Batai atrodo niekuo neišsiskiriantys, na o galvos aksesuaras man pasirodė keistokas ir bent jau aš, nemanau kad jį panaudočiau. Didžiausio susidomėjimo sulaukė aksesuaras. Šis padarėlis išties labai įdomus. ^^ Surinkus visus rūbelius iš kortų laukia pagrindinis prizas - šukuosena su sruogomis. Tad sėkmės žaidime ir iki kito karto! ^^

P.S. Praeitame įraše esanti paskutinioji apranga su šukuosena buvo specialus pasiūlymas oficialioje (angliškoje) versijoje ir į mūsų versiją jis nepateks.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą