2017 m. sausio 27 d., penktadienis

Žaidimas "Kinų naujieji metai"

Sveikos! ^^

Tekstas - Liddy, iliustracijos - Nikoletina.
Ketvirtadienį pasirodė jachtos tipo žaidimas, kurio prizai iš ties traukia akį. Šį kartą nukeliausime į Kiniją, kurioje dėmesį atkreipia ne vienas išskirtinis rūbelis ar aksesuaras. ^^ Žaidime yra 10 zonų, kiekvienoje iš jų slepiasi nuo vieno iki trijų prizų. Tad ilgai nelaukus, pristatau Gwat. klubo nuomones apie šį žaidimą.

Naujas žaidimas visai man patinka, tiek tipas, tiek rūbai. Darant blogui įrašo įliustracijas pastebėjau, kad kai kurias detales galima priderinti įprastuose deriniuose. Pats žaidimo tipas man patinka, kartais laimė nusišypso ir gaunu daiktą, kartais pritrūksta vieno langelio iki daikto, o ėjimai pasibaigia. Ką padarysi. :D Žodžiu, kas man labiausiai patiko iš naujo žaidimo, tai akiniai, ko jau ko, bet akinių stygis mano spintoj. :D Suknelės irgi paprastos, tinka laisvesniems deriniams, o tas storas žalias paltas ir juoda kepurė priminė rusių stilių, turbūt ne man vienai taip. :D
-Nikoletina

Žiauriai jos laukiau, ir va. Šiaip gal prizai ir nelabai bent jau man patinkantys, bet tikrai yra kur priderint. ^^
-.Fitrina.

Nieko gero šįkart kūrėjai mum nepateikė: rūbai baisūs, o žaidimo tipas ne pats mėgstamiausias žaidėjų. Išvydus akcijos pavadinimą maniau, kad bus kažkas panašaus į japonišką stilių, bet išvydau tik dar vieną ponių stiliaus akciją. Nusivyliau ir tiek.
-Graffita

Na, naujas žaidimas su kinų naujųjų metų aprangomis ne tiek nudžiugino kiek prajuokino. Nenumanau, kur užsimaukšlinčiau tokią kepurę, ar tą žalią paltą, nes jų išvaizda man tikrai ne prie širdies. Tačiau visai smagu, kad turim galimybę gauti tas dvi žavias sukneles, stilingus akinius ir kitų panašių dalykėlių kurie tikrai pagyvins mūsų drabužinės turinį savo spalvomis ir stiliumi. Bet kokiu atveju džiaugiuosi, kad ir jachtos tipo žaidimas pagaliau, po šitiek laiko vėl pasirodė žaidime... :)
-Mastema


Šis žaidimas mane sudomino vien jį pamačius, nesuklydau manydama, kad išvysime kažką išskirtinio ir įdomaus. Nors turbūt daugeliui jau norisi kasdieniškesnių rūbų, tačiau jais kol kas dar nekvepia. Žaidimo tipas man patinka vien dėl to, kad galima laimėti rūbus neišleidus nei vieno mėlynojo akmenėlio, tačiau kaip ir dauguma žaidimų, jis priklauso ir nuo sėkmės. Patys žaidimo prizai yra įvairūs, išvysime tiek išskirtinių, tiek labiau kasdieniškų rūbų. Labiausiai mane sužavėjo daili, lengva, balta suknelė, puošta neriniais. Ją tikrai norėčiau turėti savo spintoje. ^^ Taip pat ir smėlio spalvos suknelė patraukė mano dėmesį. Vienas iš įdomesnių aksesuarų yra maža rankinė puošta spalvingomis gėlytėmis. Be abejo vienas įdomiausių rūbų buvo, manau, daugelio pastebėtas ryškus kailinis paltas. Kitas paltas yra visiška jo priešingybė, ilgas, šviesus ir paprasto stiliaus. Viską surinkus laukia pagrindinis prizas - spalvingas profilio fonas. Tad sėkmės žaidime ir iki kito karto! ^^

Už pagalbą dėkojame klubo narėms.♥

2 komentarai: