2016 m. lapkričio 18 d., penktadienis

Žaidimas "Stebuklingos žemės"

Sveikutės!

Tekstas - Liddy, iliustracijos - Angeliška.

Pasidžiaugusios rudenine rūbų kolekcija, vėl nukeliausime į fantastikos pilnas stebuklingas žemes. Žaidime išvysime 5 aprangas, šukuoseną, būsto baldus ir tapetus. Taip pat žavius būsto aksesuarus - gyvūnėlius. Kviečiu paskaityti klubo Gwat. nuomones apie šį žaidimą:




Man šis žaidimo tipas tikrai širdžiai mielas.. Vien dėl to, jog lengva laimėti daug gražių bei šaunių prizų, smaragdų. Bet šie prizai manęs labai nesužavėjo, nežinau kodėl.. Tikiuosi man seksis, laimėsiu bent vieną pagrindinį prizą. To paties linkiu ir kitoms, sėkmės‼
-Denita

Pamačiusi tą kolekciją labai nustebau. Keista, labai įdomi. Man visai patiko pats pirmas derinukas, bet daugiau kitų rūbelių iš kitų derinių garantuoju, niekada nedevėsiu. O šukuosena ne mano skonio, jos tikrai nesistengsiu laimėt.
-Gauduxx

Šis žaidimo tipas yra vienas iš mėgiamiausių. Nors ir nelengva nepanaudojus safyrų gauti daug drabužėlių, tačiau galime pasinaudoti puikia proga ir prisikaupti smaragdų, kurie, manau, praverčia kiekvienai iš mūsų. Na, o žaidimo drabužiai, bent jau man - niekuo neypatingi, todėl šį kartą galėsiu ramiai rinkti žaliuosius akmenėlius ir nesinervinti, kad nepavyko gauti kokio nors žavaus aksesuaro. :>
-Angeliška

Atsisveikinkime su rudens kolekcija, pasisveikinkime su fantastika! ^^ Ketvirtadienį pasirodęs žaidimas būtent toks - išskirtinis, magiškas ir stebuklingas. Na, o su stebuklingu žaidimu ir stebuklingi prizai, kurie, nors ir nevisoms prie širdies, tačiau man gana įdomūs ir žavūs, tad tikrai norėtųsi juos kelis pačiupti. :) Galiu pasakyti, kad likau sužavėta paltukais, kurie iš ties labai dailūs, o juk ruduo...^^ Suknelės išskirtinės ir, mano manymu, labiau teminės. Marškiniai - palaidinės paprastučiai, tad juos tikrai nebūtų sunku kur nors priderinti. Bateliai vieni žavūs, kiti mažiau žavūs, bet kad traukiantys žvilgsnį ir nemažai kur derantys, tai tikrai. :] Papuošalai tikrai labai dailūs, o ir visokie aksesuarai, kaip kailinukai, šalikėlis, pirštinės ar burtų lazdelė, mane nustebino. Išties, smagu, kad žaidimų prizuose pasirodo vis rečiau matomi rūbai, kurie, manau, suteikia deriniui visai kitokį vaizdą. Pats žaidimas labai dėkingo tipo, galima laimėti ne tik daug rūbelių, bet ir daugybę žaliųjų akmenėlių, kurie visada praverčia. ^^ Na, o surinkus visas aprangas laukia prizas - šukuosena, kuri man nepaliko įspūdžio, nes nėra mano stiliaus. Taip pat žaidime rasime ir būsto baldus su tapetais. O labiausiai mane nustebinęs dalykas, kad galima laimėti ir įvairių įvairiausius gyvūnėlius būsto papuošimui. Vis dažniau žaidimuose išvystame ir mažuosius draugus, kas labai smagu. :) Gero Jums savaitgalio ir iki kito karto! ^^

5 komentarai:

  1. Nai nai nai^^ Nu panos nerealiai <3 Tiek tekstas,tiek iliustracija daryta Angeliuko - tobula viskas:>
    -Niko

    AtsakytiPanaikinti
  2. Puikiai, lengvai skaitomas tekstukas. Puiku Angeliška<3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne tik Angeliukas prisidėjo prie įrašo :) Liddukas mūsų rašo tekstą,o Angeliukas įliustracijas daro :>
      -Niko

      Panaikinti
    2. Matyt teks didesnes raides pradėti daryti, kad pastebėtų visi kas ką daro įraše.:D

      Panaikinti