2016 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Žaidimas "Angelai prieš demonus"

Sveikos!



Tekstas - Liddy, iliustracijos - Graffita.

Kartu su lapkričio pradžia MA pasirodė ir naujas žaidimas pavadinimu "Angelai prieš demonus". Pradžiugino tai, kad žaidimas daugumos mėgstamo dėžių tipo. ^^ Tema parinkta irgi gana įdomi, tad nieko nelaukdama pristatau Gwat. klubo narių nuomones, kurių šį kartą išties nemažai:


Šis žaidimo tipas man labai patinka, net nežinau kodėl, bet jis vienas iš mano mėgstamiausių. Gal todėl, kad dažniausiai jame būna gražių drabužėlių, šukuosenų, labiau aktyviau sudalyvauju dvikovose. O dabartiniame, norėčiau iš tikro daug ką laimėti. :D
-Medutė123

Apie naują žaidimą galiu pasakyti tiek, jog jis vienas mėgstamiausių man iš visų esamų žaidimo tipų, na neskaitant neseniai buvusio teleporterio. Čia visada lengva ranka galima gauti gerų ir visai gražių prizų kuriuos neretai galima panaudoti paprastuose deriniuose. Vienintelė bėda ta, kad tam, jog būtų didesnė tikimybė gauti gerų prizų - reikia daugiau dovanų, įvairesnių jų dydžių ir... Trigubai daugiau darbo su dvikovom, na ir man jau pamirštomis modelių paieškomis. Žinoma, kaip, manau ne viena iš mūsų, jau spėjom nusižiūrėti, kokių prizų norėtumėm. Mane tikriausiai labiau nudžiugino ta daili trumpo kirpimo šukuosena, kadangi tokių jų ne per daugiausiai pas mus bei kas be ko - galimybė laimėti automobilį. Tačiau visas įdomumas, kad prizai dovanose, jau pasisekimo reikalas. Todėl visoms sėkmės ir gerų dovanų! ^^
-... Malibu.

Pamačiusi šį žaidimo tipą apsidžiaugiau. Jis yra vienas mėgstamiausių mano žaidimų tipų. Nors jame daug ką lemia sėkmė, tačiau neišnaudojant nė vieno safyro galima laimėti daugybę šaunių prizų. Žaidimo prizais esu taip pat patenkinta, nuostabios šukuosenos bei automobilis! Rūbelių irgi galima rasti dailių, ne visais esu patenkinta, tačiau tikrai yra tokių, kuriuos norėčiau matyti savo drabužinėje. Tikiuosi šį kartą aplankys mane sėkmė ir pavyks laimėti daug norimų prizų. (:
-Pandora

Pagalvojau: ,,Nu ką, pagaliau turėsim daugiau kasdieniškų drabužių savo garderobe po velnių..." Kelnėm ne itin prijaučiu, bet tas sijonas labai fab. ♥ Šukuosenos nieko ypatingo, bet tie trumpi tiesūs plaukai visai gražūs. ^^ Automobilis žiauriai primena tą mašiną, kurią galėjom laimėt Džeimso Bondo akcijoje (jei kas pamena). Ačiū kūrėjams, jog žaidimo tipas yra vienas iš dėkingiausių. Net specialiai taupausi energijos pakus šiai progai. :D
-Graffita

Naujo žaidimo tipas man tikraaai patinka. :>>
Šiame žaidime galima laimėti daugybę įvairių prizų, kas yra be galo gerai‼
Prizai tikrai žavūs (bent kiek mačiau) yra net mašina, todėl stengtis tikrai yra ko.
Iš po praeito karto buvau kiek nusivylusi, nes iš didelių dovanų, prizai nebuvo itin geri, todėl šį kart pasimokysiu ir pirksiu tik mažas bei kelias vidutines dovanas. Tai tiek apie žaidimą, tokia mano nuomonė.
-Denita


Dovanų tipo žaidimas - vienas iš mano mėgstamiausių. Šį kartą šio žaidimo prizai nėra labai įspūdingi, tačiau ,,pasiglemžti" keletą iš jų, tikrai norėtus. :) Žinoma, kaip visuomet pagrindinis tikslas - susirinkti visas šukuosenas, taip pat pradžiugintu ir automobilis, kuris pas mane būtų pirmasis. :D Iš ties, neesu šio serialo fanė ir jo net nežiūriu, tačiau jo gerbėjoms įsivaizduoju koks džiaugsmas! Sėkmės visoms atidarinėjant dovanas! :)
-Angeliška


Išvydusi, jog naujasis žaidimas yra dėžių tipo labai nudžiugau, pasibaigus taip visų mėgstamam teleporteriui pasirodė dar vienas daugumos mėgstamas žaidimas. ^^ Žinoma, šis žaidimas priklauso nuo sėkmės ir daug sunaudotos energijos, ieškant "demono ragų" už kuriuos galima pirkti dovanas. Puiku, kad žaidimui nereikia leisti safyrų, galima gauti norimus prizus ir be jų. O prizai kuriuos mums šį kartą siūlo iš ties nerealūs. Keletą dailių palaidinių, kurios tiks prie daugumos derinių, žavus, elegantiškas sijonas, kelnės, kurios taip pat, tiks beveik visur. Sužavėjo šaunūs odiniai rūbai ir nerealus švarkelis. Ką jau bevardinsi, kiek daugybė įdomių aksesuarų. Šį kartą galima laimėti 4 šukuosenas, iš kurių man labiausiai patiko viena daili trumpų plaukų. ^^ Tarp prizų taip pat būsto baldai, profilio fonas ir žavus automobilis. Tad šiuo žaidimu likau labai patenkinta ir tikiuosi, kad sėkmė nenusisuks. To linkiu ir jums, sėkmės žaidime ir iki kito karto!♥

2 komentarai:

  1. Sveika, šio irašo rašytoja.
    Norėjau pasakyti jog palaidinių "daugybės" nėra, jų tik 4 bus ir dar "nerealūs švarkeliai", jų deja bus tik vienas, o ne keli :)

    AtsakytiPanaikinti