2016 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Žaidimas "Niujorko mados savaitė"

Laba diena,

Tekstas - Liddy, iliustracijos - Angeliška.

Trečiadienį pasirodė dėžės tipo žaidimas pavadinimu "Niujorko mados savaitė", kuriame aplankysime keturias mados sostines - Niujorką, Londoną, Milaną ir Paryžių. Žaidime galima laimėti išskirtinias aprangas, baldus ir netgi veido bruožus. ^^ Tad štai ką apie šį žaidimą mano Gwat. klubo narės:

Ką galiu pasakyti apie žaidimą... Nieko gero. :D Pamačiusi jį, tikrai neapsidžiaugiau, nes tokio tipo žaidimai man visai nepatinka... Kalbant apie prizus - jie tikrai žavūs ir dailūs, na, bet jeigu nori laimėti juos visus - turi išleisti gan nemažą sumelę safyrų. Jeigu laimėsiu kokius 4-5 daiktus iš šio žaidimo, tikrai būsiu patenkinta. Vėlgi, kaip minėjau, be safyrų tikrai daugiau neapsieinu kažko laimėti. Žodžiu, žaidimas kaip žaidimas, bet man, asmeniškai, jis nepatinka.
-Denita

Šis žaidimas yra kažkas wow! Labaai man jis patinka, aišku, sunku surinkti visą aprangą ir gauti pagrindinį prizą, na o kai per Mados savaitę aplankysime 4 šalis - be safyrų pagalbos turėtumėm po kelias dalis iš aprangų tikrai gauti. :> Na o po kelis rūbus iš aprangų manau tikrai rasime kur pritaikyti. ;)
-Jessicaa


Šis žaidimo tipas nėra vienas iš mano mėgstamiausių, norint laimėti pagrindinį prizą reikia išleisti nemažai mėlynųjų akmenėlių. Tačiau, šį kartą nustebau,kai tik už 10 nuotraukų galima gauti nuostabų švarkelį. Tai tikrai mane nudžiugino.^^ Tik man labiau norėtųsi,kad dėžėje gaunami prizai būtų ne baldai, o drabužėliai. Lauksim kitų mados savaičių, tikiuosi,kad ir per jas bus galima laimėti gražių bei akį patraukiančių drabužėlių. :)
-Angeliška

Šio žaidimo tipas, priešingai nei jo prizai manęs tikrai nenudžiugino. :D Vėlgi viskas priklauso nuo sėkmės ar safyrų. Kad gautum kurį nors rūbą, turi rasti fotoaparatą, o tai tikrai nėra lengva užduotis, tad manau, kad be safyrų galima gauti tik kelis rūbus, nebent šypsosi sėkmė. ^^ Taip pat gaila, kad iš pačios dėžės galima laimėti baldus, o ne drabužius, kaip būdavo anksčiau. Niujorko apranga tikrai verta dėmesio, mane ypač sužavėjo apsiaustas, jis toks elegantiškas! ^^ Taip pat labai dailaus stiliaus kelnės, tikrai rastų vietą deriniuose. :> Žėrintys bateliai ir aukso spalvos masyvūs papuošalai labai gražiai atrodo ir pagyvina kiekvieną derinį. :] Na ir antakiai, nematyti, išskirtiniai ir labai dailūs, suteiks išskirtinę išvaizdą veidui. ^^  Mane nustebino, kad be galimų laimėti drabužių yra net veido bruožai, kurie žaidimuose pasirodo vis dažniau! :> Sėkmės žaidime ir iki kito karto! ^^

4 komentarai:

  1. Puikus įrašas!
    Šaunuolės!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ilga laika noriu parasyt komentara bet vis neprisiruosiu :D Zodziu,esat saunuoles panos,irasai jusu labai labai idomus,o iliustracijos <3 Zodziu viskas taip nerealiai pas jumis.. Noreciau but pas jumis klube kiek girdejau ziauriai linksma pas jus ten:D man labai patiko vienas irasas su zodiako zenklais bus dar kazkas panasaus?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oj, kaip smagu buvo skaityti tavąjį komentarą..:D Dėl panašaus įrašo su zodiako ženklais neprižadu, bet tikriausiai laikui bėgant sumąstysiu kažką panašaus.:>

      Panaikinti