2016 m. rugsėjo 4 d., sekmadienis

Žaidimas "Mokyklos karalienės"

Sveikos!

Tekstas - Liddy, iliustracijos - Angeliška.

Baigėsi vasara ir atėjo rugsėjis, o kartu su juo ir naujasis žaidimas pavadinimu "Mokyklos karalienės". Žaidime keliaujame labirintu, kuriame yra 5 bibliotekos, o kiekvienoje iš jų galima laimėti smaragdų, dolerių ir išskirtinę aprangą. :> Na o perėjus viską laukia ir pagrindinis prizas - išskirtinė šukuosena. ^^ Taigi ilgai nelaukus kviečiu paskaitinėti Gwat. klubo nuomones apie jį:

Šis žaidimo tipas man tikrai prie širdies. Kodėl? Todėl, kad tikimybė jog kažko nelaimėsi, labai maža, arba išvis nulinė. :D Man visada patikdavo šis unikalus žaidimo tipas. Žinoma, jis reikalauja ir safyrų, jeigu nori laimėti pagrindinį prizą. Bet įdomu koks žaidimo tikslas nereikalauja safyrų, jeigu nori laimėti pagrindinį prizą? Tikriausiai tokių tėra tik vienas... Ir tai visų labai mėgiamas teleporteris... Na, bet aš net neturiu minties iškovoti pagrindinio prizo. Išties, žaidimams aplamai beveik neperku safyrų. Na, nebent labai retai. Aš džiaugiuosi apskritai kažką laimėjus. O štai, šis žaidimo tipas man labai patinka, nes išties galima laimėti daaaug smaragdų ir netgi keletą gražių ir stilingų rūbelių. Net per vieną dieną, be jokių safyrų, pasipildžiau 60 smaragdų, savo sąskaitoje. :D Esu patenkinta ir rūbeliais. Kadangi jau ruduo, ir norėtųsi pasipildyti savo drabužinę šiltesniais rūbeliais, štai jums ir proga tai padaryti‼ :D Administratoriai tikrai pasistengė, nes rūbai labai gražių spalvų, tinkantys rudeniui. Žodžiu, esu patenkinta šiuo žaidimo tipu ir jo prizais.
-Denita

Man šis žaidimo tipas labai patinka, nes jį nėra sunku žaisti. Smagu, kad kiekvieną dieną gauni po 5 ėjimus. Tai pat man patinka, kad pačiame labirinte yra ne tik skrynios su drabužiais, bet ir pinigai bei smaragdai, todėl kiekvienas ėjimas būna kaip nors laimingas. ^^
-Zoja.

Iš ties šis žaidimo tipas man patinka vien dėl to, kad galima prisirinkti daugybę smaragdų. :D Rūbai nėra labai įspūdingi ir manęs nesužavėjo nei jie, nei šukuosena. Na,bet kiekvieno skirtingas stilius. Žinoma, kiekvieną rūbo detalę galima puikiai priderinti deriniuose, ką ir padarysiu gavusi prizus. ^^
-Angeliška

Pamačius šį žaidimo tipą laabai nudžiugau, tai puiki proga ne tik laimėti dailius rūbelius, bet ir papildyti smaragdų ir dolerių atsargas. Galimybė ką nors laimėti yra labai didelė, ypač smagu, kad šis žaidimas MA bus gana ilgai. ^^ Patys rūbeliai labai mergaitiški, juose vyrauja rausva spalva, ypatingai mane sužavėjo dailūs kailinukai, jie pats tas šaltesniems ateinantiems orams, taip pat labai madingi ir puikiai priderinami. :> Dėmesį atkreipė daugybė sijonų: vienspalviai, raštuoti, taškuoti, jų yra visokiausių! Ir tiks jie prie daugumos rūbų. Palaidinės taip pat žavi savo įvairumu, skirtingais stiliais ir jaunatviškumu, jas tikrai nebus sunku priderinti. :) Kaip gi derinys be dailių batelių, kurių pasirinkimas taip pat didelis ir visi jie suteikia deriniui elegantiškumo. :] Diržai, apyrankės, vėriniai, netgi pirštinaitės, akiniai nuo saulės, telefonas ir ausinės! Daugybė nuostabių aksesuarų, puikiai papildančių derinį. ^^ Jau senokai kur buvo galima laimėti telefoną, taip pat ir ausines galima pamatyti ne taip dažnai, tad čia puiki proga juos gauti. :> Žinoma, norint gauti nusižiūrėtus rūbus, teks išleisti safyrus, ypač, jeigu jie yra paskutinėse "bibliotekose". :) Žaidime yra ir pagrindinis prizas - išskirtinė šukuosena. Tad sėkmės žaidime ir gerų prasidėjusių mokslo metų, iki kito karto! ^^

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą