2017 m. balandžio 9 d., sekmadienis

Žaidimas ''Žydintis sodas''

                                  Sveikos!

Taigi aš, Amalia, esu naujai iškepta blog'o rašytoja, tad tikiuosi, jog šiltai priimsite ir mano įrašus. Daug neišsiplėtusi, pereisiu prie žaidimo.


Tekstas - Amalia. Iliustracijos - Amazonė.
Įpusėjus pavasariui sulaukėme naujo žaidimo - ''Žydintis sodas''.
Deriniai išties įdomūs. Daug gėlių motyvų, kurie simbolizuoja pavasarį. Mane labiausiai nustebino būsto daiktai ir pagrindinis prizas - nuostabus profilio fonas! Šįkart kūrėjai tikrai pasistengė, nes galime laimėti net keturis derinius ir puikius baldus mūsų būstui.



Kalbant apie pirmąjį derinį, kurį galima surinkti renkant vazas, šis puošnus ir pavasariškas. Jį pagyvina puikios gėlės ant galvos, kurias galima priderinti ne tik puošniame derinyje! Man patiko, kad pats sijonas yra permatomas ir yra gėlėtas, nes tai duoda suknelei ''lengvumo'' žiūrint.


 Derinyje, kurį galima laimėti atidarinėjant dėžę, dominuoja gėlės! Tai šviesios nedidelės gėlytės. Didelis rožinis kaspinas pagyvina vientisų gėlių suknelę. Puikūs aksesuarai, kuriuos puikiai galėsite priderinti įvairiuose deriniuose! Būtų smagu šią suknelę ištraukti iš dėžės. :>
Šią rožinę pūkuotą suknutę taip pat galima laimėti atidarant dėžes. Man čia labiausiai patinka didelis gėlių papuošalas ant galvos, kuris puikiai dera prie profilio fono! Man atrodo, kad šitas galvos papuošalas yra iš visų įspūdingiausias. Derinys tikrai puošnus ir beabejo gražus! Bateliai jau žaidime matyti, bet vistiek puikiai žiūrisi derinyje. 

Na ir tikriausiai pat elegantiškiausias žaidimo derinys. Labai gerai žiūrisi mėlyna spalva prie šios suknelės. Man patinka, kad yra tik vienas ilgas auskaras, todėl derinys atrodo išskirtinis, ne MA nedaug tokių auskarų yra. Taipogi apatinė suknelė yra permatoma ir tai vėl priduoda to pavasariško lengvumo. Mano akiai, šis derinys gražiausias!











Na ir labiausiai mane šiame žaidime yra nuostabūs baldai! Japonija mane visada žavėjo savo kultūra, todėl tikėjausi, kad žaidime bus japoniški drabužiai. Bet čia yra daug geriau! Baldai nuostabūs. Ypač žavi sakurų šakelės. Jos puikiai dera prie aprangų bei kitų baldų. Labai tikiuosi, kad kelis baldus             pamatysiu dėžėje.


Pilnas būstas


Klubiečių nuomonės apie žaidimą:

Žaidimas "Žydintis sodas" iš tiesų nustebino. ^^ Apranga labai daili ir pavasariška, gražios spalvos ir raštai, o ir aksesuarų daug. Labai gražus fonas.♥ Vienintelis trūkumas - žaidimo tipas, reikalaujantis daug mėlynų akmenėlių. Tad sėkmės visoms žaidime! 
                                                                                                                                              -Liddy


Toks žaidimo tipas niekada nepatiko ir nepatiks. Apranga man irgi nepatinka. Galbūt dėl to, kad pačios stilius yra tamsus, o galbūt dėl to, kad nepatinka viskas, kas susiję su gėlėmis. Esu nusiteikus prieš gėlių raštus. :'> Va kas patiko, tai tik profilio fonas, bet man iki jo, kaip iki mėnulio. :>                                                                                                                                                                                                                                                                   -Wyo_Darkness

Daug tokių žaidimų žaidžiau per SP, ir nei vienas nepaliko labai didelio įspūdžio. Dažniausiai surinkdavau po 5 detales, kartais ir daugiau, jei pasisekdavo (safyrų nenaudodavau). Drabužiai tai išties labai gražūs ir krinta į akį, labai fainai, kad galima laimėti gražių baldų, vietoj drabužių detalių.
                                                                                                                                            -Keri

Nesu mėgėja šio žaidimo tipo, jis tikras safyrų siurbikas (kaip aš sakau). Nors pažiūrėjus iš kitos pusės, rūbeliai tikrai gražūs, o galutinė dovanėlė (kuri neįkandama visoms) t.y. fonas, nuostabus  Tai tikra pavasariška kolekcija, nieko prieš neturiu prieš ją, tiesiog aš pakeisčiau žaidimą: kas 2h spausti dar kartą ir kažką vėl laimėti.  Būtų didesni šansai panelėms laimėti gražių rūbų neperkant safyrų. 
Štai mano nuomonė ♥
                                                                                                                                          -Saat

Na, žaidimo tipas nėra mano mėgstamiausias kaip daugeliui žaidėju, tačiau tikrai smagu, jog iš dėžės galima laimėti net tris aprangas ir būsto daiktų. Atėjus pavasariui mane pradėjo traukti gėlių raštai bei gėlėtos suknelės, kurių naujajame žaidime galima gauti, žinoma, jei sėkmė nusišypsos. O dar labiau džiaugiuosi dėl galvos papuošalų. Netvėriau laime, kai tik išvydau pagrindinės aprangos gėlių vainiką, nes tokių puošmenų pas mane garderobe vos vienas kitas.
Bet laimę išsklaidė, kai supratau, jog vainiko net negausiu, nes dėl to teks safyrų palaidyti, ko neketinu... Kaip bebūtų vistiek galima pasidžiaugti jei iš dėžės iškris bent vienas galvos papuošalas ar žavios suknelės.
                                                                                                                                           -Eve123

Nuomonė apie žaidimą:
Naujasis žaidimas tikrai patraukė mano akį aprangos detalėmis. Iš dėžių laimėjau būsto kelias detales, tad nustebau, jog ir jos čia slepiasi . Iš tokio pobūdžio žaidimų nelabai daug ką ir laimiu, bet šįkart labai norėčiau kuo daugiau surinkt prizų, nes jie tikrai nematyti, išsiskiria iš kitų .

                                                                                                                                          -Evelinute14


Štai tiek apie šį naująjį žaidimą. Ačiū!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą