2016 m. gegužės 23 d., pirmadienis

Žaidimas "Išleistuvių dovanos"

Sveikutės.^^

Manau daugelis galime pasidžiaugti tuo, kad mokslo metai jau artėja į pabaigą, o kaip gi nepaminėjus orų? Jie taip pat labai džiugina mus kiekvieną dieną ir leidžia jausti artėjančią vasarą. Žaidimo kūrėjai kuo toliau, tuo labiau mus lepina nuostabiais žaidimais, vienas iš jų - penktadienio popietę pasirodęs dovanų tipo žaidimas "Išleistuvių dovanos". Taigi, kviečiu pažvelgti į Gwat. klubo merginų nuomones apie jį. :>


Šitas išleistuvių žaidimas primena, kad ateina vasara, kad laikas laimėti naujų prizų! Labai smagu, kad supermodeliai duoda nuo 1 - 5 balionų! Džiūgaučiau laimėjus ir kokią nedidelę aprangos detalę, o jei automobilį... Nuostabios šukuosenos, deriniai, mašina.  Myliu šitą žaidimą! Kokia aš laimingaaa!  
- aistutėėė


Žaidimas neblogas, tačiau suknelės mano nuomone vienkartinės.:) Šukuosenos visai nieko, labiausiai mane žavi į laukinukės plaukus panaši plaukuosena. :D Automobilis tikrai vertas dėmesio, tik gaila, kad už jo spalvos pakeitimą reikia mokėti safyrus. 
- Mely


Žaidimas vienas iš mėgstamiausių tipų, aprangos visos labai gražios, be galo noriu tos ilgų tiesių plaukų šukuosenos, kreminė suknelė taip pat labai graži, žodžiu viskas tobula. :*  Tikiuosi bent kelis norimus daiktelius gauti. :D 
- Rihanna Diamond


Išleistuvių žaidimo prizai šį kartą mane labai nustebino, visos šukuosenos labai dailios suknutės taip pat, tikiuosi pasiseks bent vieną jų laimėti. 
- ...Fei...

Mėgstu šį žaidimo tipą be galo! Lengva tuos balionėlius rinkti ir dar daug laiko tam padaryti yra duota, todėl labai apsidžiaugiau, kai pamačiau, jog būtent šio tipo žaidimas atkeliavo į mados areną. Pirmiausią apie naujame žaidime esančias sukneles sužinojau iš Dalios. Ji nepasivargino man jų parodyti. Tiesą sakant suknelės visai nieko. Kad labai džiugintų akį nebuvo to, bet kad nepatiktų irgi negalėčiau to pasakyti. Žinoma, mane nuvylė spalvinė gama. Jei turėčiau teisę pasirinkti, tai tikriausiai pasirinkčiau, tik juodos ir kreminės spalvos sukneles. Kitos spalvos man per ryškios, aštrios ir rėkiančios. Gal vasarai artėjant tokios spalvos gerai, bet man nepatinka. Tikriausiai, kaip labiausiai patikusį daiktą išskirčiau papuošimą į plaukus. Iš karto prisiminiau Julijų Cezarį ir visus romėnus, graikus.. Kokių derinukų aš galėčiau su tuo papuošimu prikurti! Antras dalykas, kurį norėčiau gauti yra mašina. BMW x5 ir BMW x6 man labai patinka realiame gyvenime, žinoma, pirmą vietą užimą 1967 Chevrolet Impala, todėl būtų faina, jei ir lėlytė tokią mašiną turėtų savo kolekcijoje. O! Vos neužmiršau šukuosenų. Šį kartą man jos pasirodė keistos, bet dvi visai nieko. Ypač patiko tiesių plaukų šukuosena. Nors jau panašių ir įvairių turiu, bet jų turbūt niekada nebus gana. Kad ir kokią šukuoseną gaučiau vis vien būčiau patenkinta. :)
- Chadė19

Visos merginos teigiamai vertina ir šį žaidimą, ir jo prizus. Manau daugelis tikrai sutiktų su jų nuomonėmis. Prisidėsiu prie jos ir aš. Šis žaidimo tipas  iš ties paprastas ir ganėtinai lengvas. Rinkti balionėlius, tikrai nėra varginantis darbas. Tuo labiau, kai už laimėtą kovą su supermodeliu galima gauti nuo 3 -5 balionų, (anksčiau buvo galima laimėti tik 3). Tiesą pasakius,  kovoti mados arenoje nelabai ir apsimoka. Kalbant apie prizus - jie iš ties nuostabūs! Jau buvau pasiilgusi tokių  nuostabių puošnių suknelių,kurios tikrai atrodo labai elegantiškai. Labiausiai pasigedau kaklo papuošalų, jų iš vis žaidime nematyti. Na ir kas be ko, labiausiai žavi šukuosenos, kurios tikrai atrodo labai įspūdingai. Norėtųsi, kad nusišypsotų laimė ir man, bei pavyktų kurią nors iš jų laimėti.
^^ Vos nepamiršau paminėti mūsų, tikriausiai galimo vadinti pagrindinio prizo - automobilio. Nu juk tai tikra svajonių mašina, ar gi ne taip? :D Šis, mano nuomone, merginų žaisliukas iš ties traukia akį ir skatina nusipirkti daug daugiau dovanėlių, nei kiekviena buvo planavusi. 

Šį kartą tiek. Belieka visoms palinkėti sėkmingo balionėlių rinkimo, bei didelio džiaugsmo atidarinėjant nusipirktas dovanėles. ^^

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą