2016 m. liepos 25 d., pirmadienis

Sodo baldų kolekcija

Sveikutės!

Tekstas - Liddy, iliustracijos - Angeliška.

Šį ketvirtadienį, netikėtai pasirodė nauja sodo baldų parduotuvė. Mane tai pradžiugino, nes gali ne tik įsigyti labai žavius baldus savo būstui, bet dar ir pasikelti statistikas. ^^ Tad kviečiu paskaitinėti ką apie šią baldų kolekciją mano Gwat. klubo narės:




Nelabai mėgstu aš tų baldų kolekcijų ir statymų namuose, kažkaip ne prie širdies man tai, bet, kad nusipirksiu viską už dolerius tai faktas, vien dėl taškų papildymo statistikoms. :)
-Dalia


Pakartotina baldų kolekcija iš ties nereali! Tiek daug visokių nuostabių baldų jau seniai teko matyti... Stebina visų daiktų spalvų pasirinkimas, kuris tikrai nemažas, taip pat ir įvairūs papuošimai. Džiugu, kad už kiekvieną daiktą galimą gauti visai nemažai mados taškų, kurie pravers ne vien man keliant kūrybiškumo statistiką. :> Tikrai džiaugiuosi, kad galiausiai atsirado ne rūbų, o baldų kolekcija.
-Angeliška

Baldų kolekcija man kažkur matyta. :D Man atrodo čia kartotina kaip ir rūbų kolekcija. ;P Tikrai džiugu nusipirkti tokių retesnių baldų ir jais praturtinti savo sodą. Man ši kolekcija patinka. :D
-Denita


Nauja kolekcija man labai patinka. Joje yra žavių baldų, kuriuos galima lengvai priderinti prie interjero. Smagu, kad jie nėra labai brangūs. ^^
-Zoja.

Pamačiusi baldų kolekciją likau sužavėta - baldai dailiai nupiešti, kasdieniški, paprasti, daug kur priderinami ir panaudojami. Kainos taip pat nedidelės, beveik visi baldai už dolerius, tik keletas už smaragdus. Labai žavi ir spalvų pasirinkimas. :> Taip pat, galima gauti daug taškų ir tikrai pasikelti kūrybiškumo statistiką, tačiau manau, kad dauguma ne tik pirks, bet ir panaudos nusipirktus baldus, tarp jų ir aš, labai smagu papuošti ir apstatyti kambarį bent keliais iš šių baldų. :) Buvo pradžiugintos ir tos, kurios jau išpirko visus baldus iš turimų parduotuvių, ir nebeturi kaip pasikelti statistiką, nebent didelėmis sumomis. Baldų kolekcijoje galima apsipirkinėti iki 28d., tad linkiu nusipirkti viską, ko norite ir iki kito karto! ^^

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą