2016 m. liepos 9 d., šeštadienis

Pakartotina "Vasaros kolekcija"

Helau, mielosios. :>

Pirmadienį sulaukėme netikėtai pasirodžiusios pakartotinos rūbų kolekcijos. Turiu pripažinti, kad man patinka, jog kūrėjai įkelia pakartotinas kolekcijas ar žaidimus į MA. Išties, smagu, kad jie pagalvoja ir apie tas merginas, kurios nežaidė šio žaidimo kai jie buvo pasirodę. Kviečiu paskaitinėti ką klubo Gwat. merginos mano apie šią pakartotinę kolekciją. :)


Rūbų kolekcija man labai patinka, nes aš matau ją tik pirmą kartą . :) Kainos irgi nėra didelės, palyginus su naujų kolekcijų kainomis. Minusas tas, kad labai nedaug suknelių . :/


-Starla


Ką manau apie kartotina kolekciją? Manau, kad ji tikai laaabai naudinga visoms panelėms. Senbuvės nenusipirko to, ano, norisi papildyti drabužinę, tokiais rūbais, kurių joms trūko. O naujokėm, (tokiom kaip man;D) Labai naudinga tuo, kad jos neturėjo progos nusipirkti rūbų prieš 2 metus, o dabar turi, ir gali tuo džiaugtis. Tikrai esu patenkinta šia kolekcija, ir tikrai nepasipiktinusi, nes man tik į naudą ;D Malonu, kad adminai pagalvoja ir apie mus - naujokes. ;P

-Denita


Pakartotinoje vasaros kolekcijoje matome daug jau matytų daiktų. Labai džiugina tai, kad dauguma daiktų yra už dolerius, o ne už smaragdus. Tačiau panelėms, norinčioms nusipirkti daugiau daiktų, ar išpirkti visas spalvas (kaip darau aš) čia rimtas iššūkis, nes kainos šiek tiek kandžiojasi. :D Dar vienas pastebėjimas: smaragdus kainuojantys drabužiai (kai kurie) net neprilygsta dolerius kainuojantis drabužiams, o tai geras ženklas panelėms, norinčioms atrodyti nepriekaištingai ir be smaragdų. Nepaisant to, kolekcija yra tikrai žavi ir puošni, joje daug daiktų kuriuos galima pritaikyti įvairioms progoms.:)

-The girl on fire


Iš ties, pamačius kolekciją labai nudžiugau. Taip norėjosi man šių rūbų, kai pamatydavau kitas paneles juos  dėvinčias, galvodavau, kaip gaila, kad tuo metu aš nežaidžiau MA Palyginus su dabartinių parduotuvių kainomis, šiuos drabužius galima nusipirkti iš ties pigiai. Net labai pigiai.. O ir rūbų pasirinkimas be galo didelis.. Net nežinojau, nuo kurio galo pradėti viską pirkti..:D Visos ryškios bei žavios spalvos tikrai traukia akį ir primena vasarą, manau, tokius drabužius tikrai verta turėti savo spintoje. :p Didelį įspūdį man paliko kaklo papuošalai, teko nemažai smaragdų išleisti, kad galėčiau juos nusipirkti..:D Bet tikrai buvo verta ir jų nebuvo gaila, nu gal šiek tiek..:D Tikriausiai visos MA žaidėjos dabar turės pakankamai skrybėlių, jų pasirinkimas gausus ir pagal kiekvienos stilių. :)


~Tekstas by Angeliška, iliustracijos by Graffita~

2 komentarai:

  1. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Toks ryskus ir saunus paveiksliukas pirmasis, iskart traukia aki ir fonas padarytas gerulis !! ;)
    -Estrea

    AtsakytiPanaikinti